مرگ بر عشق ........ ( Death to Love)
مرگ بر عشق ........ ( Death to Love)
دلشکستم و دلم را شکستند فهمیدم هیچکس لایق عشق نیست ( Death)
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, توسط قاسم |

 

                           کاش در بزم فروزنده ی تو خنده ی جام شرابی بودم

کاش نیمه شبی درد آلود سستی و مستی خوابی بودم !!

                    کاش چون آئینه روشن میشد دلم از نقش تو و خنده ی تو

صبحگاه به تنم می لغزید گرمی دست نوازنده ی تو!!

                    کاش چون برگ خزان ,رقص مرا ,نیمه شب ماه تماشا میکرد

در دل باغچه ی خانه ی تو ,شور من ولوله برپا میکرد!!

          



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت13:45---27 خرداد 1392
سلام.عنوان وبلاگ جلوه قشنگي داره بيشتر چون هركه يه عاشق واقعي باشه هيچ وقت به عشق لعنت نميفرسته.ببخشيد ولي انگار چيزي از عاشقي نميدوني يا شايد عاشق نشدي عشق با همه خوب وبدش خيلي مقدسه.باي وقت كردي به منم يه سر بزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.